piątek, 15 października 2010

Iron Templars: Squad Noveril

Wreszcie skończyłem drużynę termosów z ostatniej podstawki do 40K, w zasadzie byli na wykończeniu od prawie miesiąca i wystarczyło jeden dzień przy nich posiedzieć. Dzięki bonusowemu terminatorowi z Białego Karła mogę wystawiać ich tak jak planowałem Iron Templars - na zasadach Dark Templarów albo jako normalną drużynę z sierżantem.

Do tego trochę vipów, nazwy drużyn jeszcze nie ustalone ale w drugiej po prawej jest widoczny brat Pingwin w mkVI.

6 komentarzy:

  1. czysto i schludnie:)
    na stół idealne;p

    OdpowiedzUsuń
  2. "czysto i schludnie" - wymyśliłeś moto moich marines :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się prezentują, WIPy też zapowiadają się nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, tylko podstawki trochę nieciekawe.
    Sklejasz całość przed malowaniem?

    OdpowiedzUsuń
  5. piękniutkie :-)
    Jak widzę marines takich jak Twoje, to mam ochotę kupić pudełko i sobie pomalować drużynę do Team Kill W40K/Necromundy...

    Ja dziś mam mocne postanowienie malowania kolejnych figsow w tym roku (czyli juz mam 3 gwardzistów, to jak pomaluję kolejnych - będzie rok "efektywny".
    (już tłumaczę - u mnie, pod labelem "bitewniaki").

    OdpowiedzUsuń