poniedziałek, 9 stycznia 2012

Ratunku, zbieram ludki! Czyli Warzonowe wanty

Pomału uzupełniam zbiory koffanego Warzonka, Jakby jakoś gdzieś ktoś miał poniższe stare paskudy na zbyciu to serdecznie polecam się :)

Capitol - Gret Grey zwany Wielkim Szarakiem:


Bractwo - Crucifier:


Snajper piechoty Bractwa:


Luerańska Triada - Eutanasi:


Część humorystyczna - "zróbmy kiepską konwersję i wypuśćmy jako nowy model"
Bauhaus - snajper Dragonów:


Capitol - spec z granatnikiem:


Imperial - spec z Nimrodem:

7 komentarzy:

  1. Weź Nimroda i złotego lwa i sam sobie przyklej, wyjdzie na to samo ;) Nawet lepiej, bo stare targetowe odlewy są dokładniejsze od produkcji Excelsiora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały ten post jest dość humorystyczny. Trudniej już tylko dostać figuraski do Questa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Maniex - nie do końca tak jest. Trudne do znalexienia będą te 'konwersje' (ale jakoś niespecjalnie mi na nich zależy :)) i Eutanasi. Szarak, snajper i krzyżowiec są relatywnie popularne - problem tylko znaleźć kogoś kto się pozbywa kolekcji :)
    Anyway nie kracz tylko pomóż szukać - mam misję od Boga :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, ja tam bym zrobił snajpera z bitsów do space marines scouts. A piechociarza z granatnikiem z bitsów do imperial guardów :-)
    A poza tym, to Kudłaty dobrze gada.
    Z resztą figsów pomogę jak znajdziesz mi Witch Huntera do Questa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiedziałem że wielki szarak też ma nowy model(mam podobnego purpurowego rekina) :) jak upolujesz weź mi też jednego :P

    OdpowiedzUsuń
  6. @Maniex - nie mam problemu z robieniem konwersji i to lepszych niż te 'oficjalne'. Chodzi o znalezienie ludków jako ciekawostki :)

    OdpowiedzUsuń