piątek, 22 września 2017

Pikinier wzór 1 i Paint Rack


Wiem że wrzucanie pojedynczych ludków z oddziału jest trochę słabe ale przyjąłem że tak będę maział drużynkę Wolnych Ludzi - pomału między innymi figurkami :) Model oczywiście ze startera szóstej edycji, z 2000 roku - mojego ulubionego okresu figurkowego :) Docelowo ma być z tego kolejna ekipa do skirmisha (choć raczej kimatyczna niż przegięta). Ryjek trochę niewyraźny bo i model niespecjalnie szczegółowy a przede wszystkim malowałem na poprzednich warstwach farby sprzed siedemnastu lat :D (kolejnych już zmyję, słowo).

Przy okazji - przy ściąganiu nowej apki malarskiej od GW gógiel podpowiedział mi Paint Rack. Aplikacja jest płatna całe piętnaście złoty ale całkiem fajna, a absolutnie najlepsza w niej jest możliwość notowania zestawów farb użytych przy konkretnych modelach. Dla kogoś kto maluje raz na ruski rok i ma pamięć zniszczoną od picia farb i wąchania wódki coś idealnego!


A w ogóle to pikinier? Czy raczej włócznik? Włókniarz?

8 komentarzy:

  1. Włócznik. To zdecydowanie nie jest pika:)
    A Paint Rack, póki co, zdecydowanie bije Citadel Paint App - ta ostatnia ma parę fajnych cech, pewnie dodadzą jeszcze inne, brakujące mi w tej chwili, no ale PR ma innych producentów również, a tego nie dodadzą;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdecydowanie miał być pikinier, ale pika byłaby za długa to sobie ją fantazyjnie skrócili. I wyszedł taki potworek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przefajny. Czekam na więcej ludziów!

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie dobrze że napisałeś o Paint Rack bo tak miałem ale nie ruszałem. Tak przyznaję się miałem ale zapomniałem. Więc wlazłem wybrałem kupno pełnej wersji a tutaj niespodzianka od Play. Zapłaciłem jednego grosza bo mają jednorazową promo i obniżają cenę o 15pln :D tak więc podwójne dzięki albo i potrójne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz, po tym pierwszym to już pójdzie z górki :) ja też maluję różne rzeczy pomiędzy innymi różnymi rzeczami i dzięki temu nic mam nie skończone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pojedyncze ludki z oddziału spoko :P U mnie inaczej byłby wpis raz na pół roku ;) Bardzo ładny. Paint Rack godzien zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie go pomalowałeś, co do twarzy - uważam że wyszła bardzo dobrze. To będzie bardzo ładna banda. Co do aplikacji - nie stosuję, nie chodzą na mojej nokii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!! Apkę dopiero zacząłem używać ale i tak jednocześnie notuję wszystko w zeszycie od 2004 roku :) Wrzucę kiedyś focie :)

      Usuń