środa, 30 listopada 2016

Dziad leśno-zimowy


Nikt się tego nie spodziewał - ludek do Frostgrave na FKB w temacie 'zima' ;) Z ziomami mamy plan w przyszłym roku zacząć grać. Czarodziej wybrany raczej dlatego że ludek mi się spodobał a nie że akurat chciałbym grać enchanterem (po polsku 'ulepszacz'). Generalnie oficjalne ludki robione przez North Stara bardzo mi się podobają - takie są staroszkolne i nieprzekombinowane. Podstawka nie jest zimowa ale po kilku nieudanych próbach przyklejenia Tundra Tuft (szukałem linka ale chyba Army Painter całą linię krzaczków zmienił) i rozczarowaniu wyglądem Valhallan Blizard stwierdziłęm że w zasadzie to lepiej - będzie bardziej uniwersalna i pasuje do podstawek od innych ludków.

8 komentarzy:

  1. Bardzo spoko, ale ja bym jednak cuś ze śniegiem pokombinował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo spoko, ale ja bym jednak cuś ze śniegiem pokombinował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pierwszym razem usłyszałem ;) No w sumie trochę głupio bez śniegu ale późno już było i naprawdę niezadowolony byłem z efektów. Sam się teraz przekonuję że taka podstawka będzie lepsza no i bardziej optymistycznie wiosenna jest :)

      Usuń
  3. Aga stwierdziła, że figurka ma jedną wadę - o ile wiemy nie masz takiego młota, figurka powinna mieć siekierkę ;) . Poza tym uderzające podobieństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Udany model, podzielam opinię na temat figurek od North Star.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyszedł, ruda broda mu pasuje. Bardzo lubie ten model.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...