wtorek, 25 lipca 2017

Nowa stylówa

Jak widać, po raz kolejny (i pewnie nie ostatni), zmieniłem wygląd koffanego blogaska - ten układ pozwala zorientować się lepiej w ostatnich postach (co też nie jest do końca dobre bo teraz widzę że posty z ostatniego półrocza mieszczą się na jednej stronie :)). Będę jeszcze tłikował templatkę (totalnie po polsku) zmieniał kolorki itd, nie ukrywam że każdy fidbek (umiłowanie języka ojczystego over 9000) mile widziany zwłaszcza konstruktywny np "kolory totalnie do dupy lol".

Przy okazji nowe logo od Zbieram na czołg :)




12 komentarzy:

  1. Jest okeyka :) Nowe skórki pokazują, że w końcu blogspot może wyglądać godnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest ciekawie i fajnie. Nie wiem czy na tyle abym od razu ukradł pomysł, ale na tyle żeby wzbudzić zainteresowanie i sprowokować do zastanowienia. Kolorystycznie w każdym razie bardzo bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak wiadomo nie jestem zwolennikiem tych nowych layoutów. ;) Dla mnie blog, to oprócz treści także wszystkie listy czytanych blogów, archiwa, etykiety i cała ta reszta nie do końca niezbędnych dodatków. :D

    Ale w trzystopniowej męskiej skali jest 'fajnie'. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale lista czytanych blogów, archiwa i etykiety są przecież :)

      Usuń
    2. Na stronie główne tak ale w widoku posta już nie ma.

      Usuń
    3. Postaram się ogarnąć jak włączyć :)

      Usuń
    4. Jeśli się da to i ja się może skuszę :D

      Usuń
    5. Ale po cóż Wam dodatki na stronie wpisu? :) raz , że nie ma takiej opcji z tego co się bawiłem, a dwa jest na stronie głównej. Przy wpisie nie rozprasza i można się skupić na czytaniu/oglądaniu :)

      Usuń
    6. O, w lejaucie można dodać, ale w sumie nie wiem czy zostawiać :)

      Usuń
  4. Wygląda fajnie, zwłaszcza te gryzonie z logo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Schemacik wcale elegancki, ale to logo to rwie włosy z pleców razem z cebulkami ;)

    OdpowiedzUsuń