poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Figurkowy Karnawał Blogowy LV, marzec 2019 - podsumowanie


Czas na podsumowanie pięćdziesiątej piątej edycji FKB. Jako że w nazwach wpisów przyjęła się numeracja rzymska nie mogłem się powstrzymać przy takiej okazji i nie zrobić tematu LV - 426 a tu nikt nawet jednego małego obcego nie zrobił. Żodyn!*  ;) Ale do rzeczy:

Quidamcorvus na swoim blogu Dance Macabre zaprezentował piękną konwersję Celestial Hurricanum:


Anolecrab z Krypty Królów pokazał Plague Marine (niesamowicie podoba mi się dobór kolorów :))


Na Gangach Mordheim Potsiat pokazał także marines ale lojalistycznych :)


Pepe z Fantasy w Miniaturze wrzucił stację orbitalną do nieodżałowanego Battlefiled Gothic:


Reprezentujący NerdWorkshop ;) Wołek Zbożowy pokazał otwierający drogę do gwiazd artefakt: Realmvault Key


Koyoth pomalował i udostępnił na swoim blogu Shadow Gray absolutną klasykę SF: X-Winga


Dla porządku jeszcze mój ludek :)



BARDZO dziękuję wszystkim uczestnikom i jeżeli jeszcze kiedyś pozwolą mi poprowadzić FKB to obiecuję opisać temat mniej enigmatycznie (jak się okazuje nie wszyscy znają Aliens na pamięć ;)) i tak, to będzie Duże Futrzate ;D

Tymczasem w imieniu Quidamcorvsa zapraszam na Dance Macabre po odbiór tematu kwietniowego :)



































*

7 komentarzy:

  1. Dzisiaj motzno spóźniony ale wrzucę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej późno niż wcale jak mówią ludzie spóźniający się na pociąg ;)

      Usuń
  2. Ja już wczoraj wrzuciłem :( wiem że bez modelu Ale w temat się wpisałem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za poprowadzenie marcowej edycji i tajemniczy temat. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za ogarnięcie tematu!

    OdpowiedzUsuń