poniedziałek, 17 lutego 2020

Burbdorf Herald 0 - Burbdorf Defenders

Motywacja wspólnego malowania jest dobra. Motywacja podparta karami finansowymi jest jeszcze lepsza :) Aleks zwany Ptasiorem zaproponował takie wyzwanie malarskie od marca do końca roku: w każdym miesiącu trzeba pomalować oddział i model pojedynczy i najlepiej trzymać się konkretnej armii, kto się nie wyrobi stawia drugiemu bilet do kina i żarcie. 


Wybrałem ludzką część armii Miast Sigmara do AoSa czyli stare Imperium. Od dłuższego czasu chciałem się za to zabrać a jednocześnie to chyba jedyna armia gdzie spokojnie mogę znaleźć  dziesięć oddziałów i dziesięć modeli pojedynczych bez, albo z minimalnym powtarzaniem. Ludki będą ze znanego Miasta Białego Wilka: Burbdorfu :D Fluff się robi.


Nie mam pojęcia jak się z tym mam wyrobić ale jestem dobrej myśli :)

4 komentarze:

  1. Ha! Powodzenia w wyzwaniu! :-)

    Sama właśnie mam rzucone podobne wyzwanie w swojej lokalnej grupce ale na display boarda/dioramkę. Przegrani stawiają pizzę (łącznie bierze udział 3 zawodników).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No takie akcje są świetne. Nam się nie udało trzeciego frajera znaleźć niestety ;)

      Usuń
  2. Ciekawa inicjatywa. Ilu was się w to bawi?
    Zobaczymy kto komu bilecik zafunduje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nas dwóch tylko. Ale znając tempo to kilka biletów pewnie postawie :)

      Usuń