piątek, 30 lipca 2021

Untamed Pandas do Warcry!

Uszanowanko. Ostatnio tak spodobał mi się shitposting na jutjubku ze zaniedbałem srogo blogaska. Do tego stopnia ze nie chwaliłem się ekipami do ulubionego obecnie* Warcry.
Na początek wariacja na temat Untamed Beasts, których można było znaleźć w pudle startowym do gry. Najważniejsze w bitewniaku to oczywiście danie imion swoim ludkom i tak na przykład pandy to Duch i Mrok a koleś w prawy górnym to Vruss Bane.


*nowy Kill Team ma potencjał tu


5 komentarzy:

  1. Świetne :D Czekam na więcej warcry`a, może jakiś raporcik? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!. Więcej na pewno będzie bo mam kolejne dwie bandy do obfocenia a kolejne się robią. Szczerze dawno mnie tak nie wciągnął bitewniak, chyba przez to że szybko mogę armie w różnych klimatach porobić.
      Raporcik myślę jakiś na YT zrobić!

      Usuń
  2. Ten z prawej z tyłu to panda mała :D
    Dobrze zmalowane!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podstawki z dżunglastym twistem. Panda mała, ale wariat.

    OdpowiedzUsuń