poniedziałek, 19 maja 2014

Losowy Ludek z Batla: Owca Czarownic


Esencja klimatu Młotka jak go widzę: bieda, wiochy, Drakwald, łowcy czarownic ;) Przy okazji eksperyment z różnymi lakierami.

Tempo wpisów utrzymuję zabójcze.


środa, 2 kwietnia 2014

Losowy Ludek z Batla: Dark Emissary

Opuściłem się z wpisami ostatnio ale generalnie pierwszy kwartał roku był nieszczególny i nie sprzyjał paćkaniu. Ludek kupiony ze względów sentymentalnych, niestety nie metal z czasów kampanii w Albionie a finecast wypuszczony z okazji Storm of Magic. Lubię ten model bo niby chaośnicki mag ale bez durnych czaszek i etcetery a raczej jak druid wygląda i Swamp Thinga czyjakonsięzwał* przywoływał i w ogóle.
BTW Devlan Mud rula.



*Sprawdziłem: "Fenbeast". BTW Marvelowa wersja Swamp Thinga to Man Thing dzięki czemu mamy ten przeuroczy tytuł:


(Wiem, dżołk stary jak komiksy)

sobota, 15 lutego 2014

Guardians of Metal


Elita Iron Templars - Strażnicy Metalu są często oddelegowywani jako osobista ochrona zaprzyjaźnionych dowódców imperialnych. Innymi słowy ludki idą dziś na prezenty z załączonymi płytami z oldschoolowym metalem :D


piątek, 3 stycznia 2014

W nowy rok z Nekrobestią

Ludek z nowego Warzonka i przy okazji test oczojebnego schematu kolorystycznego do Legion of Everblight. Zaraz po zrobieniu fotki jeźdźcowi ułamał się miecz ale to nie wina delikatności modelu a raczej mojej ogólnej pierdołowatości.


Z planów na 2013 chyba nic nie udało się zrealizować i szczerze mówiąc w ogóle straciłem zapał do figurkowania i etcetery ale zwalam to na pogodę (i starość). Z planów na 2014 to fajnie by było zrobić małą armię do Warmaszny i Hord czy coś. No i flotę do Noble Armada.
I Dark Eldarów.
I Ilian do WZ.
Może skończyć Space marines sprzed trzech lat?

I Beastmenów do Mord(War)heima?

środa, 11 grudnia 2013

Cayenne


Wczorajszy zakup mnóstwa papryczek Cayenne (sos się robi) natchnął mnie do skończenia czołgu typu Predator o tej nazwie. Najpewniej nałożę jeszcze jakieś kalkomanie ale jak widać w tabelce poniżej już liczy się za skończony :) Przy okazji widać jak sprawnie idzie postanowienie sprzed półtora roku o skończeniu kolejne półtora roku wcześniej zaczętych jednostek do Iron Templars. Trzy lata i Predator gotowy, o co tyle krzyku?

Przy okazji plusik z budowania pojazdów ze Standard Template Construct - oszczędność na miejscu do parkowania: