Tak moi drodzy to wszystko wina Corteza!!! Związał moje siły na Wenus co spowodowało że musiałem użyć mojej tajnej kohorty, która służy jako zwiad na granicy Imperiala z Mishimą. Co mam nadzieję zaogni a może nawet wywoła otwarty konflikt pomiędzy tymi dwoma korporacjami. Nie ukrywam że będę z tego faktu niezmiernie zadowolony he he he he
Ale nie będę tyle ględził do rzeczy: Ja dowodziłem oddziałem Wilków 4+CKM+wódz (czy jak mu tam) , Piechotą okopową 4+CKM+sierż, Berety 4+CKM+sierż i trzy modele poj. bohater wilków, Kapitan beretów i Edward S. Murdoch!! razem 514pkt.
Oddziały Mishimy pod wodzą Shingena składały się z Drużyny Dragonraiderów 2+Szefu, Drużyny Samurajów Ronin chyba 4 +CKM+dowódca, Meka i Smoczy Motor w sumie 507 pkt.
Teren:
Dużo drzew i skał na środku góra z jaskinią o dwóch wejściach.
Rozmieszczenie od lewej Wilki, boh Wilk, Piechota, Berety, Kapitan Beretów i Murdoch gdzieś tam w pobliżu Mishimy przy lewej krawędzi
Mishima: na wprost Wilków i alej w lewo stoją Samurajowie, Meka, Motor
i Dragonraidersi.
1 Tura:
Pomimo przewagi taktycznej imperialu DW 16 na 13 Mishimy to ona wygrywa inicjatywę!!
-Meka rusza dwie akcję do przodu i czeka.
-Okopowa 3 akcje naprzód.
-Samuraje wszystkie akcje do przodu, zatrzymują sie przed kryjówka Murdocha jakieś 10 cali.
-Berety ruszają się o 6 cali i czekają.
-Podobnie Smoczy motor 2xRuch i Czeka.
-Bohater WEilków pędzi do przodu i chowa sie za drzewem (chyba sosna)
-Edward S. Murdoch ponieważ widzi Motor idealnie nie musząc wydawać ruchu strzela do niego, trafia ale niestety bez efektu. Motor rzuca czy może odpowiedzieć wyrzuca 6 i odpowiada ogniem. Z Murdocha zostają tylko ochłapy mięsa.
-Dragonraidersi pędzą 18 cali naprzód !!
-Kapitan Beretów rusza się o 6 cali przechodząc na prawo do krawędzi i widzi dowódcę Dragonów. Strzał i skośnooki osuwa się na ziemię. To wazny moment ponieważ dowódca miał najwyższe DW i Imp dalej posiada przewagę 3 w rzucie na Inicjatywę
2 Tura
Imperial wygrywa inicjatywę he he he
-Piechota okopowa rusza sie i strzela do Samurajów, zabijając 2 z nich.
-Samuraje ruszaja się o 6 cali (cały czas idąc równolegle z lewą krawędzią stołu)i czekają.
-Bohater Wilków rusza sie 2 akcje i czeka osłoniety skałą.
-Meka rusza się o 8 cali, stajac obok Samurajów i czeka.
-Wilk wychodzi zza skały zamierzajac strzelić do Samuraja ci jednak wykorzystuja czekanie, pierwszy oblał test podobnie drugi, trzeci obsługujacy CKM był blisko hehe dopiero czwartemu wyszło, strzela, wilk jest martwy. Kolejny Wilk tym razem z CKM wychodzi, ostatni samuraj próbuje zareagować, wyszło ojojoj na dodatek rzuca 1 CKM razem z operatorem głucho uderzaja o ziemię. Następny wilk nie trafia, dopiero ostatniemu udaje sie sztuka. Samuraj jest martwy. Wódz czeka.
-Motor rusza do przodu i czeka.
-Berety prą naprzód podchodząć w pobliże prawej strony wzgórza.
-Dragonraidersi po 12 calach podchodzą pod wzgorze i czekają w pobliżu jaskini.
3 Tura
Imperial wygrywa inicjatywę.
-Piechota podchodzi pod wzgórze, jeden z nich wchodzi do jaskini skad widzi Dragonraidersa. Tamten próbuje wykorzystać czekanie, niestety bez rezultatu. Strzela i kolejny jeździec się osuwa na ziemię. Ostatni Smoczy jeździec próbuje wykorzystać czekanie jednak i tym razem los nie był łaskawy. Reszta oddziału piechoty zajmuje pozycje o okolicach wejścia do jaskini.
-Samotny Dragonraider szarżuje na na Berety jednak ci wykorzystują czekanie (test wyszedł hi hi) i pada ostatni jeździec.
-Wilki nadal ostrzeliwuja Samurajów ich skuteczność jest niesamowita: 0%
-Samurajowie przechodzą na lepszą pozycję i odpowiadają ogniem zabijając wilka. Dwóch Samurajów czeka.
-Berety obchodzą wzgórze od prawej i czekają.
-Meka rusz sie 8 cali w stronę wzgórza. W tym czasie jeden czekający piechociarz wykorzystuje czekanie na strzał, bez rezultatu. Pancerz Meki jest za twardy. Ostatnią akcję poświeca na czekanie.
-Bohater Wilków nadal czeka za skałą.
-Smoczy motor rusza się raz a widząc oddział piechoty okopowej strzela, Jednak bez rezultatu, mimo iż strzelał x2 w akcji.
-Kapitan Beretów rusza sie o 6 cali zbliżyszy się do oddziału piechoty okopowej na kilka cali, ostatnią akcję poświęca na strzał do Motoru, trafia, odporność na bronie nie wychodzi 1 rana.
4 Tura
Imperial wygrywa inicjatywę.
-Piechota zaczyna ostrzał Motoru trafiaja prawie wszyscy jednak motor jest wytrzymały (udało sie zadać 2 rany)i do tego ta odporność !! Ostatni rusza się sierżant, musi sie ruszyć żeby strzeli, strzela. Pudło !! Ostatni strzał, trzafia. Jeeeest RANA. Motor staje się płonąca kulą ognia.
-Meka rusza się podchodząc na zasięg bezpośredni i strzela do okopowca. Coś niesamowitego piechur przeżywa wszystkie 6 trafień!!
-Wilki ostrzeliwują Samurajów, zabijając ze swych pistoletów 3 Roninów. Ostatni przechodzi jednak test i bohatersko walczy dalej.
-Samuraj 2 razy pudłuje za trzecim jednak posyła wilka do piachu.
Wilki jednak nie panikują.
-Berety ruszają się. Dwóch z nich strzela do Meki z bliskiej odległości. Pudłują!! Jeden strzela przez całą szerokość stołu do ostatniego Samuraja, trafia, ostatni Samuraj padł. Niech mu ziemia lekką będzie.
-Kapitan się rusza.
-Bohater Wilków szarżuje na Mekę i dostaje ranę.
5 Tura
Mishima wygrywa inicjatywę
-Shingen wyznacza mojego bohatera wilków ten skupia się 4 razy i nie trafia. To dupek skończony!! Meka trafia perfekcyjnie i Ciężki Młot rozgniata Wilka na miazgę!! Piękna rzeź.
-Meka strzela ze swojego CKM zamieniając 2 Piechurów w strzępy mięsa, kolejny ginie obsługujący CKM a zaraz po nim następny żołnierz. Sierżant dostał 2 razy jednak udało mu się. Będzie za to medal.
-Berety ruszają się aby podejść na zasięg bezpośredni, otwieraja ogień.
...i na zakończenie pragnę kolejny raz ogłosićsię zwycięscą
Wyraźna przewaga w Inicjatywie pozwalała na spokojne przeprowadzanie operacji. Także siła ognia (wg mnie najważniejszy element) był po stronie Imperialu. Kompletnym rozczarowaniem były dla mnie grajacego po raz pierwszy Impem Wilki toż to jakieś nieporozumienie. Co do Mishimy to w końcu ani Shingen ani ja nie zobaczyliśmy na co stać Dragonraiderów. Pewnym punktem była jak zwykle Meka, więcej takich a obraz armii Mishimy jako wojsk do WW może zostać zmieniony
TenCoGoNieMa
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz