środa, 8 września 2010

Dziadowskie Boks Rewiu: Shock Troops - Sci Fi Greatcoat Troopers z Wargames Factory

Żeby sztucznie zapełnić blogaska będę wrzucał opisy zawartości nowych (i bezczelnie: starych też) pudełek z ludkami. Na pierwszy ogień dość nowy stuff: Shock Troops z Wargames Factory. (thx dla Pietii za dostawę :))


Mimo dość entuzjastycznej przedpremierowej recenzji w Beasts of War figurki odrobinę rozczarowują, zwłaszcza po nakręconym hype jakie to one nie będą. Po pierwsze rzuca się w oczy coś co chyba jest efektem całkowicie komputerowego projektu modelu (albo raczej ograniczeń drukarki 3d) - szczegóły są mało 'kontrastowe', model jest zbyt gładki (wiem, to nie ma sensu, może na fotkach wyjdzie o co mi chodzi). Kontynuując marudzenie: projekty broni są kiepskie (pistolet wyglądający jak wkrętarka, dziwny uchwyt granatnika) i osobiście podoba mi się tylko strzelba; to samo z głowami - imho z trzech wzorów tylko jeden się nadaje. Do tego sklejenie wymaga przycięcia absurdalnie długiej szyi i spiłowania łączeń przy rękach.
Żeby nie było że modele mi się całkiem nie podobają: do proxowania Warzone nadają się idealnie a wygląd ala Hellghaści/policja z Jin Roh pasuje jak ulał do Bauhausu. Generalnie nie są tragiczne ale nie jest to jeszcze jakość GW (choć i tak chyba lepsze niż plastiki z WZ :)).
Fotensa dla porównania skali:


Na koniec fotka ramek - niestety nie miałem możliwości zrobienia lepszej jakości, starałem się jednak żeby jak najwięcej szczegółów było widocznych stąd duży kontrast.

4 komentarze:

  1. Strzelba swoją drogą też ma śmieszny dizajn - pompka z magazynkiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja myślę, że dają radę. Nie tylko jako proxy, ale po prostu jako urozmaicenie Warzone'a.

    Dzięki za prewiu. Przydało się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, jestem bardzo chętny na odkupienie od Ciebie jednego/dwóch modeli z tego zestawu (dowolne wzory). Mój mail: greeborox@gmail.com. Będę wdzięczn za odpowiedź, nawet jeżeli nie chcesz ich się pozbywać.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, fajne w sumie te figurki - do bau jak znalazł, czy można je kupić w PL ?


    mortwight@wp.pl

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń